Ticket Hour account


Waar kan ik een Tickethour-account aanmaken?
Dit kan omwille van veiligheidsredenen enkel bij de Ticketcorner aan het Bosuilstadion.

Ik kan niet inloggen, hoe komt dit?
Verscheidene oorzaken zijn mogelijk. De meest frequente oorzaken:
– Verkeerde website                
* Inloggen via: https://antwerp.tickethour.be
– Account geblokkeerd            
* Mailen naar ticketing@rafc.be
– Verkeerd e-mailadres           
* Geen Tickethour-account = langsgaan bij Ticketcorner
* Foutief e-mailadres = proberen ander e-mailadres
– Verkeerd wachtwoord         
* ‘Wachtwoord vergeten’
– Bad credentials                   
*Fout wachtwoord of e-mailadres (zie bovenstaand)

Waar kan ik de reservatie voor de verlenging van mijn Play-offs abonnement, abonnement ’20-’21, bekerticket, Europees ticket,… terugvinden?
Onder ‘Mijn Bestelling’/’My Orders’ in uw Tickethour-account.

U hebt een specifieke vraag of probleem en hebt het antwoord nog steeds niet gevonden?
B2C: Laat ons uw vraag/probleem weten via mail op ticketing@rafc.be. Wij zullen u zo spoedig mogelijk verder helpen.
B2B: Laat ons uw vraag/probleem weten via mail op business@rafc.be. Wij zullen u zo spoedig mogelijk verder helpen.