Abonnement ’20-’21


Ik heb nog geen abonnement. Kan ik een abonnementen aankopen voor volgend seizoen?
RAFC zal geen nieuwe abonnementen voor het nieuwe seizoen verkopen. U kan tijdens het seizoen 2020-2021 wel op wedstrijdbasis -naargelang beschikbaarheid- losse tickets aankopen of via Free Your Seat.

Ik ben abonnee op Tribune 3. Kan ik verhuizen naar Tribune 4 voor het seizoen 2020-21?
U wenst uw abonnement op T3 niet te verlengen, maar een zitplaats te nemen op de nieuwe tribune 4? Dat is helaas niet mogelijk. Omdat alle fans van T2 zullen verhuizen, is er onvoldoende capaciteit om ook fans van de Heylen Vastgoed Tribune de overstap te laten maken. Op het einde van het seizoen 2020 – 2021 wordt deze regeling herbekeken.

Ik ben abonnee op tribune 1 in de B2C vakken, kan ik verhuizen naar Tribune 4?
Meer info vind je hier.

Waar en hoe kan ik het budget op mijn abonnement of consumption card laten overzetten op mijn nieuw abonnement?
U kan uw budget op uw oude kaart of abonnement blijven gebruiken tot het op is.
Enkel bij verlies van uw kaart of abonnement, kan u het budget op uw nieuwe kaart laten overzetten. Je moet dit aanvragen via ticketing@rafc.be. Belangrijk is dat u bij uw aanvraag zeker uw oude kaartnummer en uw nieuwe kaartnummer vermeld. Zo niet, kan er geen budget worden overgezet.

Wat kost een abonnement voor de nieuwe Tribune 4?
Staanplaats = 325 EUR incl. Btw
Zitplaats = 395 EUR incl. Btw

Wat moet ik doen om mijn nieuw abonnement in ontvangst te nemen?
Eens u uw abonnement hebt betaald kan u komen ophalen bij de Ticketcorner. De openingsuren van de TicketCorner kan op volgende link terugvinden: https://royalantwerpfc.be/club/contact/

Ik kan mijn abonnement niet verlengen voor PO1 of 2. Verlies ik nu mijn zitplaats volgend seizoen?
Ja. Enkel wie zijn abonnement verlengt voor de Play-offs kan nadien zijn of haar abo verlengen voor het nieuwe seizoen.

Waar kan ik de reservatie voor de verlenging van mijn Play-offs abonnement, abonnement ’20-’21, bekerticket, Europees ticket,… terugvinden?
Onder ‘Mijn Bestelling’/’My Orders’ in uw Tickethour-account